Afbud

Hvis du ikke kan deltage

Har du tilmeldt dig et hold, som du alligevel ikke kan deltage i, er det vigtigt at du bliver meldt fra holdet igen hurtigst muligt. På den måde optager du ikke pladsen for eventuelt andre interesserede og vi undgår at stå i en uheldig situation, hvor vi får købt for mange materialer ind.

 

Du afmelder dig ved enten at skrive en e-mail til os på alleroed.ungdomsskole@alleroed.dk.eller ringe på tlf. 4813 0339.

 

Hvis du melder afbud til et hold med betaling, har vi forskellige frister for, hvor sent du kan gøre det og stadig være sikker på at få alle dine penge retur.
 

Retningslinjer for returnering af indbetalte penge

Har du indbetalt penge til et hold, du alligevel ikke kan deltage i, er det vigtigt at du melde afbud så hurtigt som muligt. Det kan nemlig have indflydelse på dine muligheder for, at få dine penge retur. 
 

På hold med betaling er det vigtigt, at du melder afbud senest 3 hverdage før start. Hvis afbuddet kommer senere, kan vi ikke garantere, at du får dine penge tilbage, da vi ofte køber materialer et par dage inden holdstart.
 

På rejser, camps og ture har vi brug for dit afbud så tidligt som muligt og senest 14 dage før afgang. På den måde kan vi nå at udbyde pladsen til en anden, og få dækket de udgifter vi allerede måtte have haft til overnatning, færger, bestilte aktiviteter mv.

 

I tilfælde af, at Allerød Ungdomsskole aflyser et hold med betaling, får du selvfølgelig dine penge tilbage.

 

Kontakt os gerne hvis du er i tvivl om noget.

 

Hjemmesiden bruger cookies


Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.
Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.
Vil du vide mere om vores cookies, og hvordan du sletter dem, klik her.